Week-end-ul trecut a fost unul cu peripetii: am invatat sa schiem si ne-am catarat prin copaci 🙂

Vineri credeam ca o sa avem parte de doua-trei zile normale de team building, alaturi de niste oameni interesanti. Duminica seara cand am facut inventarul am sfarsit prin a numara si vanataile aparute intre timp 😀

Stati linistiti, nu ni le-au facut acei “oameni interesanti” de care vorbeam, ci sunt urmele aventurilor prin care am trecut..si pe care le purtam cu mandrie (in speranta ca o sa treaca repejor 🙂 ).

Din tema “ce poti sa realizezi intr-o zi” (tema pe care o inauguram cu aceast post).

Pai vineri am cam invatat sa schiem.

Am ajuns la Predeal pe partia Clabucet cu aproape zero cunostinte; mai stiam ce sunt claparii si cum se prind/desprind de schiuri. Pana la ora 16:00 coborasem deja partia de 10 ori, cu un numar de cazaturi relativ ok (in cel mai bun caz – doua cazaturi per coborare). Nu am avut instructor, in cazul in care va intrebati asta. Chiar a fost greu sa-i ignoram pentru ca se tineau scai de noi. Evident le saream in ochi ca prada usoara, dar nu a fost chiar asa.

Cum am reusit sa invatam? Pai mai intai am invatat plugul.. am experimentat pana ne-a iesit (nu e deloc greu). Apoi am acceptat faptul ca o sa cadem, am trecut peste teama initiala si am invatat sa cadem cu stil 🙂 sau mai degraba in asa fel incat sa nu ne rupem ceva.

Din pacate nu avem poze. DLSR-ul era greu de carat, nu mai zic ca de la cazaturi repetate se alegea praful de el. Iar aparatele mai mici au stat uitate prin buzunare. Atat de entuziasmati eram de ce se intampla, incat am uitat definitiv de poze.

Daca poze nu avem, putem sa va oferim totusi cateva informatii despre partia de la Predeal:

• inchirierea de schiuri costa in jur de 30-40 RON;
  • o cartela de 10 puncte este 70 RON (1 punct cu teleskiul si 2 puncte cu telescaunul; recomandam telescaunul pentru ca va duce in varf de unde aveti o distanta mare de parcurs pana jos, iar traseul nu este foarte greu).
  • Cocosul era inchisa si cu multe pietre mari, iarba, pamant descoperit. Va dati seama ca stim asa multe pentru ca am intrat pe ea.. din greseala 🙂 Sus in varf nu era nici un marcaj care sa arate ca este inchisa. Am avut noroc si nu am picat pe pietre, asa ca nu am patit nimic. Am auzit insa povesti mai putin placute, asa ca stati departe de partiile inchise.

Vineri seara (sau mai bine zis “noaptea”) am petrecut-o frumos in regim de “team building” cu jocuri de mafia, biliard, table.

Sambata dimineata am mers direct la Parcul Aventura care este deschis tot anul.

Ne era putin teama ca traseele o sa fie prea complicate din cauza frigului si a zapezii, dar spre suprinderea tututor a fost o experienta inedita si placuta, atat pentru veteranii parcului, cat si pentru cei noi. Zapada nu prea ne-a incurcat, decat atunci cand priveam in sus si trageam de diverse elemente 🙂 Iar frigul nici nu l-am simtit pentru ca ne-am incalzit rapid pe trasee.

Cei mai temerari au inceput cu traseele usoare si au ajuns pana la negru. Din pacate nu am reusit sa terminam traseul negru. Ne-am impotmolit chiar la ultimele doua exercitii (“farfuriile zburatoare” si “tiroliana commando”) pentru ca eram total lipsiti de vlaga. O sa-l dam gata cu alta ocazie. Intre timp l-am poreclit “archenemy number 1”.

Pentru prima data am stat mai mult de 3 ore in parc. Culmea ca nici vara nu ne-am intins atat de mult, dar atunci nici nu aveam cu noi asa multi prieteni, care sa se amuze de greseli, sa se ia peste picior, sau sa se incurajeze la fiecare hop.

In restul zilei am continuat seria de activitati in echipa (pana noaptea tarziu), iar duminica dimineata am purces la drum inapoi spre casele noastre. Asa cum era de asteptat, unii nu-si amintesc drumul pentru ca au dormit bustean. Bine ca soferii erau in forma si ne-au adus intregi acasa 🙂

Pozele le puteti vedea aici.

The following two tabs change content below.

Latest posts by Echipa AboutRO (see all)